Wynagrodzenie prowizyjne
(success fee)
Centrum Wsparcia Dotacyjnego opiera swoją pracę na formie wynagrodzenia „Success Fee”. Celem tego rozwiązania jest zgodność interesów z klientem poprzez powiązanie wynagrodzenia z pomyślnym wynikiem projektu. Ustalamy z klientem procentową stawkę success fee, która jest pobierana od kwoty dotacji przyznanej przedsiębiorstwu. Sukces w uzyskaniu dofinansowania oraz osiągnięciu założonych przez klienta rezultatów jest więc dla nas priorytetem.


Strategia Win-Win i długoterminowa współpraca z klientami
Nie interesuje nas pozyskanie wynagrodzenia w przypadku, gdy klient nie otrzyma dofinansowania. Naszym priorytetem jest współpraca długoterminowa z klientami, tj. stała współpraca z klientem we wszystkiego rodzaju dofinansowaniach i pobieranie wynagrodzenia w przypadku sukcesów. W przypadku poszczególnych niepowodzeń odkładamy nasze wynagrodzenie na kolejne nabory.
Multiplikowanie szans na otrzymanie dofinansowania i maksymalizacja zysków z dotacji
Skupiamy się na takich rozwiązaniach, aby maksymalnie zadowolić naszych Klientów. Dążymy do osiągnięcia maksymalnej wartości, korzyści i rezultatów, wykorzystując wszystkie dostępne możliwości i zasoby. Oznacza to maksymalne wykorzystanie dostępnych programów dotacyjnych, źródeł finansowania i szans na pozyskanie dotacji dla klientów. Naszym głównym celem jest zidentyfikowanie i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków, aby umożliwić klientom uzyskanie jak największego wsparcia finansowego dla swoich planowanych inwestycji.


Redukcja udziału klienta do koniecznego minimum
Każda kolejna perspektywa budżetowa przynosi wraz z nowymi środkami szereg skomplikowanych uregulowań, które mają charakter obciążający dla klientów. Nasz model zakłada zaangażowanie we wszystkich możliwych obszarach, m.in. kontaktu z kadrą naukową, z poszczególnymi działami firmy, kontaktem ze specjalistami zewnętrznymi takimi jak rzecznik patentowy, czy doradca podatkowy.
W przypadku gdy jest to możliwe klienci otrzymają dokumentacje aplikacyjną jedynie po określeniu kosztów jakie chcą ponieść w danym naborze i krótkiej rozmowie ze specjalistą. Model oczywiście nie wyklucza aktywnego zaangażowania klienta, w przypadku gdy taka jest jego wola. Natomiast nie chcemy obciążać klienta pracą, gdy nie jest to konieczne do skutecznego pozyskania środków, tj. klient wszystko może ale nic nie musi.
Założenie – klient wie najlepiej co dobre dla jego przedsiębiorstwa
Skupiamy się na skutecznej i efektywnej komunikacji z klientem. Przed rozpoczęciem projektu czy pozyskiwania dotacji, przeprowadzamy wstępne konsultacje w celu zrozumienia oczekiwań klienta i ustalenia jasnych celów. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować swoje działania i skoncentrować się na konkretnych rezultatach. Pozostajemy w kontakcie z klientem w celu ewentualnych konsultacji procesu.
Współpracę opieramy na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Mamy świadomość, że to Klient jest najlepszym źródłem wiedzy na temat swojej własnej firmy i dostosowujemy projekty i przekonujemy kadrę naukową do tego by wnioski o dofinansowania były jak najbliższe celom biznesowym klienta. W trakcie spotkań i rozmów skupiamy się na aktywnym słuchaniu Klienta, aby poznać jego branżę i specyfikę działalności. Wykorzystujemy nasze doświadczenie i wiedzę, dostosowując strategię do indywidualnych potrzeb oraz celów klienta.